BONGO ALL NIGHT LONG

Hej!

Kvällen igår visade sig bli riktigt trevlig. Malin ringde och frågade om jag ville komma in till stan på kvällen för att chilla hos Lina ett tag och sen gå vidare till Bongo. Självklart ville jag det!

Vi spenderade ett par timmar hemma hos Lina, hon bor precis vid högskolan i en mysig lägenhet. Vi satt ute på balkongen och kedjerökte och snackade om massa crazy minnen!

Lite senare kom Agge förbi och skjutsade oss till Bongo. Jag har aldrig varit på Bongo förut (jag vet, det är katastrof) och det visade sig vara ett riktigt bra ställe. Bra uteservering, nice musik och trevliga människor. Ett perfekt förfestarställe!
Jag kommer definitivt hänga mer där.
Tog tyvärr inga bilder från igår.

Det tog emot att gå upp vid 8 imorse kan jag säga er, men jag hade tid hos läkaren kl. 9. Det gick bra, hon tittade bara på där hon hade tagit tuberkulostestet och såg att det var negativt och sen skrev hon ett intyg. Tog typ 5 min!

Idag vet jag inte vad som händer mer. Jag känner mig inte på topp idag, så jag ska nog vara hemma, städa lite och tvätta. Sånt tar ju aldrig slut!

Nej mina vänner, nu är det käk som gäller. Vi hörs!


Förresten, det var de här skorna jag köpte i tisdags. Dom är verkligen ännu snyggare i verkligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test