BRA START PÅ DAGEN?

Ibland kan jag inte låta bli att bli förbannad på vårdcentralen. Och det blev jag verkligen idag.

Jag hade tid för att ta ett tuberkulostest för Au Pair resan idag kl. 10.30.
När jag kom dit tog en sköterska in mig i ett rum och sa att hon hade gjort ett misstag att boka in mig idag för att man måste komma tillbaka tre dagar senare och se om man har det eller inte. Det skulle betyda att jag skulle få komma tillbaka på Söndag och då har dom ju stängt.
Så jag fick snällt boka en ny tid och komma på Måndag istället... KUL att jag gick upp tidigt för att göra ingenting.

Men när jag väl var nere i samhället gick jag till banken och fixade lite saker, skönt att det är ordnat nu!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska städa och tvätta lite här hemma, och ikväll blir det nog en springrunda.



Ni får mer än gärna ta hand om mig, men kalla för fan inte dit mig för ingenting!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Vart någonstans i USA vill du åka ? : )

2009-08-16 @ 16:44:50
URL: http://madebyemmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test