DISGUSTING...

God morgon!

Jag har varit vaken sen 08, riktigt duktigt av mig! Dock var det inte frivilligt, jag var tvungen att ringa och avbeställa min tid för att fixa naglarna vid 10.

Morgonen har spenderats med att äta god frukost och läst lite bloggar. Jag gick in på Stina-Lee's blogg där hon skrev ett inlägg om rengöring av sina sminkborstar. Jag kom på att jag ALDRIG har tvättat mina borstar. Fy fan vad äckligt, undrar hur många bakterier det finns där egentligen?
Så, jag fick ett ryck och ställde mig och rengjorde varenda en plus väskan. Alltså, det var riktigt vidrigt. Inte undra på att min hy har blivit lite sämre det senaste, det kommer ju massa smuts på ansiktet varje gång jag sminkar mig!

Men nu är dom kliniskt rena iallafall! Och nu ska jag verkligen fortsätta med det, en gång i veckan!

Annars idag ska jag till Vårdcentralen vid 13.30 för att ta ett tuberkulostest. Jag är riktigt nervös, har nämligen en fobi för sprutor och vill helst inte att de ska vara nära mig... Men detta kommer nog bli bra (intalar jag mig själv)!

Nej, dags att ta en dusch och bli lite fräsch!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test