HARD WORK

Hallå!

Jag har inte skrivit på några dagar. Men helgen har bara bestått av jobb, så jag hade inte så mycket intressant att skriva om ändå!

Jag kom hem till Mullsjö för en stund sen, snälla pappa hämtade mig på stationen så jag slapp gå. Tack pappsi! <3
Ikväll ska jag mysa med syskonen och djuren. Foxie ligger precis brevid mig just nu. Hon vill gärna lägga sig så nära som möjligt också, så det tar ett tag att skriva det här! :)

Imorgon ska jag tillbaka till Vårdcentralen för ett andra försök att ta tuberkolostestet (läs ett par inlägg under). Sen ska jag nog in till stan för att fika med Malin och Ellen. Jag vill shoppa med, har ju fått min lön nu.

Nej, känner att datorn inte är min vän ikväll. Tillbaka till mysandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test