IRON MAN

Har spenderat kvällen tillsammans med pappa och Jonathan. Vi tittade på Iron Man. Riktigt bra film, men jag blev sur för att dom inte blev tillsammans på slutet. Det är ju det man väntar på!

Innan åkte jag ut till stallet och matade Hugin, min systers häst. Hon började högskolan idag, så hon hann inte åka ut. Hon var för upptagen med all fest och gud vet vad med klasskompisarna. ;)

Jag ska snart dejta kudden tror jag. Kanske läsa lite i en ny bok jag har börjat läsa nyss. Men den är inte så bra som jag trodde, så snart blir det en ny bokjakt!
Imorgon kommer min älskade Louice hit, det var ett tag sen vi sågs (i början av Juli?). Vi har mycket att ta igen kan jag säga er!

Puss på er, sov så gott!



Jag och Louice förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test