JOBB HELA HELGEN

Jag orkar knappt blogga när jag jobbar hela helgen, och det är precis det jag har gjort nu i helgen.

Jobbet är ju inte så himla intressant att skriva om, men det har gått bra iallafall. Jag var lite trött sen på söndagen eftersom jag fick ett samtal vid 05 av min kära vän som var väldigt upprörd. Och med all rätt, fy fan vilka svin det finns!

Annars har jag varit ute och gått med mamma igårkväll. Det var mysigt, vi gick runt Munksjön, alltså ca 5 km.
Idag har jag varit på stan med mamma, min moster Lotta och mormor hela dagen. Vi hade det jättemysigt och åt lunch på Kaffebönan. Jag ville äta något annorlunda och beställde in något som heter "quesedillas". Såklart visade det sig att vara jelapeños i, så jag höll på att brinna upp ett tag!

Jag fick iallafall med mig ett par tungpiercingar hem (nu ska jag inte svälja dom), en kofta och ett linne. Visar imorgon!

Jag och Emelie har spenderat kvällen hemma hos mormor och morfar. Vi åt god mat (spenatlasagne, min favorit!) och mös med älskade Vera. Jag och Emelie fick bada det lilla trollet idag, kan ju säga att vi var nästan blötare än hon! :D

Nej nu ska jag titta vidare på So you think you can dance med syster. Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test