KRÄFTSKIVA IKVÄLL!

Är inte på så jävla bra humör, man blir inte det när ens syskon ljuger rakt upp i ansiktet på en...

Men ikväll ska jag på kräftskiva! Vi ska vara ungefär 10 tjejer hos Johanna, jag tror det kommer bli riktigt mysigt. Men frågan är bara om det finns vegetariska kräftor någonstans? :P
Äh, jag får väl köpa några schnitzlar eller något och bygga om dom till kräftor!

Tidigt imorgon åker jag upp till Stockholm över helgen. Min älskade kusin Vera fyllde 2 år förra helgen, så hela familjen ska fira henne imorgon. Det ska bli otroligt mysigt, jag saknar verkligen henne! Även fast det bara var ca 2 veckor sen vi sågs sist, men den ungen betyder så himla mycket för mig. <3

Nu ska jag ta och göra iordning mig lite, vi hörs kanske imorgon eller på söndag!



Jag och Vera när hon var pytteliten, Julen 2007

Kommentarer
Postat av: *Em

Vinn dem coolaste skorna på marknaden just nu! värde ca 900 kr. Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/tavling-2.html

2009-08-22 @ 15:16:54
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test