KRÄFTSKIVA

I fredags var jag på kräftskiva!

Vi var åtta tjejer hos Johanna. Hon hade gjort det jättefint och vi fick ha på oss de "fina" hattarna (tyvärr glömde vi haklapparna). Det var verkligen jättetrevligt, vi körde lekar som jag självklart förlorade på och åt god mat.
Det blev mycket gott snack med alla tjejer, jag behövde verkligen det!

Efter middagen åkte Malin och Hannah hem. Hannas älskling hade fått komma hem över helgen från lumpen så hon ville träffa honom så mycket som möjligt.
Vi andra åkte in till stan. De släppte av mig hemma hos mamma eftersom jag skulle upp så tidigt dagen efter. Men det var nog tur eftersom jag mådde som jag gjorde sen under natten/morgonen!




Driolas kräfta fastnade i näsan!



Jag och Hannah i våra charmerande hattar!


Tack Johanna älskling för en väldigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test