MAIL FRÅN EN FAMILJ

God morgon!

Jag gick upp redan vid 10 (ja, det är tidigt för att vara ledig), käkade frukost med syskonen och chillade lite framför datorn.

Gick in på min mail och upptäckte att jag har fått mitt allra första mail från en familj i USA. De skrev att de var jätteintresserade av min profil och berättade lite om sig själva. Fast det tråkiga är att jag insåg ganska snabbt att det inte var rätt familj för mig.
De bodde för det första i Minneapolis, Minnesota och det är absolut inte var jag hade tänkt att komma till. Och för det andra hade de väldigt små barn på ett och 2,5 år och båda skulle vara hemma hela tiden och det vet inte jag om jag skulle klara av. Så jag valde att tacka nej till dom. Men dom verkar vara en jättehärlig familj, barnen var verkligen hur söta som helst!

Men jag är verkligen exited över att någon familj överhuvudtaget är intresserade av att ha mig som Au Pair! :)
Nu är det bara vänta på att fler familjer hör av sig och hoppas att någon av dom är rätt för mig.

Annars idag ska jag åka in till Jkpg och jobba mellan 17 - 20. Imorgon ska jag ÄNTLIGEN färga utväxten och klippa mig. Det är välbehövligt kan jag lova er.



Jag och Johanna i lördags. Kolla bara utväxten på mig, har fan inte färgat det sen 25 Maj. Dags nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test