TIME TO WORK!

God morgon!

Jag har varit uppe någon timme redan och ätit lite god frukost. Jag har faktiskt blivit bättre med det nu, innan åt jag typ aldrig frukost pga tidsbrist eller att jag helt enkelt inte var sugen på mat på morgonen. Men nu efter studenten har jag mycket mer tid och har börjat njuta av frukost. Me like!

Igår ringde Camilla från Coop mig om att hon hade ett par tider till mig denna veckan. Så idag ska jag jobba 14-17 och på torsdag 16-19. Det är inte mycket, men bättre det än inget. Då har jag iallafall något att göra i några timmar! Jag känner redan hur otålig jag börjar bli när jag är helt ledig, jag som är van att vara hur upptagen som helst.

Nu ska jag ta och göra iordning mig och ta 12.38 - tåget. Efter jobbet ska jag nog gå lite på a6 och se om jag hittar något fint.

Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test