USAIN BOLT

Har spenderat kvällen framför teven.

Har tittat på friidrott i princip hela kvällen. Den där Bolt. Alltså, han är sjuk. Helt sjuk!

Imorgon ska jag upp tidigt och springa. Jag skiter i om jag är hur trött som helst, jag ska göra det. Det var allt för längesen och jag har ätit allt för dåligt det senaste. Nu tycker jag det ska bli ändring på det! Jag vet ju att jag mår så mycket bättre av det.

Jag inspireras så otroligt mycket av Michael Rosell, min väns bror. Jag satt och läste hans blogg om att han har gått ner väldigt många kilon det senaste. Han har blivit hur snygg som helst! Jag skulle också vilja ha den motivationen just nu, att verkligen köra ett träningspass varje dag. Läs hans blogg här.

Nu ska jag stänga av teven och datorn och vänta på min kära syster. Hon skulle ta 22- tåget hem, då borde hon vara hemma nu. Undrar om det har hänt något? Nej, usch. Inga sådana tankar! Hon kom säkert i ett partymood och bestämde sig för att sova hos mamma.

Godnatt på er, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test