LINAS KVÄLLSBOK

God afton, god afton!

Sitter här med syrran och kollar på Linas kvällsbok som går på 5:an just nu. Kan vara den mest obekväma filmen någonsin! Haha, sexscenerna är nog de roligaste ever! :D

Jag kom hem vid 19-tiden efter att ha varit i stan och jobbat. Det gick bra, det var ju bara tre timmar.
Efter jobbet gick jag en stund på a6. Jag hittade en fin oversize skjorta och en topp från Bik Bok. Skjortan ska egentligen inte vara stor, men jag köpte L. Det blir snyggast så. Visar imorgon!

Imorgon ska jag träffa mina kära gamla vänner (dom är inte gamla, utan bara från back in the days) Melle och Jonna. Det ska bli riktigt kul, saknar verkligen dom!
Jag ska eventuellt åka ut till min systers häst när veterinären kommer imorgon. Han har skadat knäet och Emelie måste till skolan. Och som den underbara syster jag är så ställer jag självklart upp!

Nej, nu kom min huvudvärk tillbaka igen så nu vill jag inte sitta vid datorn mer.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test