090808

Hej på er!

Det var ett tag sen jag skrev nu. Jag hoppas ni inte har saknat mig för mycket? ;)


Under de senaste dagarna har jag jobbat och relaxat i solen. Shit vilket underbart väder vi har haft de tre senaste dagarna! Jag har verkligen försökt att njuta, det ska ju bli dåligt på måndag igen...


Igårkväll var det mys hemma hos Hannah. Det var jag, Malin, Hannah, Malin, Johanna, Jonna och Julia. Och sen kom våra Dalapojkar ner också! De skulle spela golf i helgen här i Jkpg, så de passade på att hälsa på oss också. Alltid kul att se dom!

Idag ska alla vi ut. Jag känner på mig att det kommer bli en grym kväll ikväll, är så jäkla taggad! :)

Vi ska förfesta hos Hannah, sen dra en shotbricka på Amor för att sen gå vidare till Twin.


Nej, nu blir det käk sen ännu mer solning. Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test