PICTURES

Jag har typ inte vaknat till förrän nu. Idag har det nog varit en av de värsta baksmällor någonsin. Lätt topp 5.

Gårkvällen var riktigt trevlig och riktigt otrevlig. Men jag har rett ut allt dumt jag sa och gjorde iallafall, så det känns lite bättre nu!

Vi förfestade hos Hannah. Det var jag, Hannah, Malin E, Malin A, Johanna, Ellen, Jonna, Julia, SjöMartin, Martin och Mattias. Vi satt och snackade och hade det riktigt kul.
Vid 23 tog vi tåget in till stan, tog en shotbricka på Amor (det var runt där jag blev kalasfull) och gick sen vidare till Saltkråkan. Kommer inte ihåg så mycket av sista stället, bara att en kille kastade en disktrasa på mig två gånger. Och när jag sa till honom sa han att jag skulle ta det lugnt. EHM, jag blir lugn om du slutar kasta?

Anyhow, vi tog 02.30 bussen hem och jag sov hos Hannah. Orkade verkligen inte gå hem.
Vaknade riktigt illamående så Hannah fick höra mitt klagande ett par timmar.


Jag, Johanna, Malin & Martin



Vi firade med skumpa att Mattias hade slagit sin första hole in one tidigare under dagen!



Malin & Julia på tåget in till staden



Alla tjejerna på tåget!



På Amor


Vi hade det skitkul mestadels av kvällen iallafall!
Nu ska jag fortsätta vara bakis och ta tag i mitt liv imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test