STOCKHOLM

Jag sitter här i soffan hemma i Mullsjö med världens huvudvärk. Har haft det sen i lördags morse, det känns verkligen som jag har en hjärntumör eller något. Nu vet jag ju självklart inte hur det känns, men det känns som något trycker där inne.
Och det är inte slut än, nej. Jag har i helgen också haft den värsta mensvärken i hela mitt liv. Jag säger bara stackars er som har riktiga problem med det!

Det var nära att jag inte följde med till Stockholm i lördags morse, men jag ville verkligen träffa Vera så jag släpade mig till bilen.
Vi har som sagt firat älskade Vera som har fyllt 2 år. Under lördagen gick jag, Vera och morfar till en park och lekte. Hon verkligen älskar att gunga, så det gjorde vi typ hela tiden! På eftermiddagen/kvällen åt vi god mat, lite tårta och bara umgicks. Jag fick så himla ont i magen och i huvudet, så det blev sängen relativt tidigt för min del.

Igår vaknade alla vid 9- tiden. Vi åt frukost (med världens godaste bröd!), duschade och gjorde iordning oss. Sen åkte vi till Vasaparken för att leka lite i lekparken. Vid 13 åt vi lunch på ett italienskt ställe och åkte hem vid 14.30.
Förresten, jag åt mitt livs godaste glass igår! Det var på ett glasscafé som endast har italiensk glass (glassen tillverkas i Venedig och transporteras till Sverige). Jag åt mangosorbet och det smakade verkligen mango.
Dit ska jag verkligen igen!




Världens finaste Vera och jag!



Emelie och Vera





Just chilli'n...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test