A SECRET PROJECT

Sitter och gosar med världens sötaste katt, min katt. Snibson. Gibson les Qisch är hans officiella namn. Min fina tjockis!

Vaknade för ett par timmar sen och har ätit lite frukost. Dagens planer är aqtt träna någon gång under dagen, det blir nog en löparrunda på typ 5 km. Senare ikväll ska jag kanske till Ulricehamn till Louice. Det blir nog fest på någon ny klubb som hade öppnat där. Men problemet är bara hur jag ska ta mig ut dit... Det går fan inga bussar ut dit.

Angående de nyheterna som jag skrev om att jag skulle berätta om i det förra inlägget vet jag inte om jag vill berätta det riktigt än. Allt är inte säkert än, och det är ju inte kul att berätta något och sen skiter sig allting. Men jag får veta allt på Måndag, så ni får vänta tills dess! :)



Världens finaste Gibson!

 

 


Kommentarer
Postat av: h

cutie =)

2009-09-01 @ 16:02:48
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test