UTVÄXTEN FINALLY GONE!

Kom hem för ett par timmar, har precis ätit quornfilé med sallad.

Igår jobbade jag mellan 17 - 20, det gick finfint. Jag har bara tider tills på söndag och jag undrar om jag kommer få några mer? Jag har inte fått något schema än och de vet att jag ska åka som Au Pair till hösten.
Tråkigt isåfall, det är ju ändå ett par månader tills jag åker och jag behöver alla pengar jag kan få (donationer uppskattas). ;)

Idag har jag äntligen färgat och klippt håret. Det var rejält slitet i topparna, så Sara fick klippa en bra bit. Men nu känns det friskt och fint igen, så jag är nöjd! Och eftersom hon tunnade ut så mycket (jag har otroligt tjockt hår) känns det som jag är flintis. Okej, inte riktigt så extremt men det är väldigt ovant.
Färgen blev bra som vanligt, Sara är verkligen grym!
Ni får se bilder imorgon, orkar inte ta några just nu. 

Just det, jag fick mail från en till familj idag. De bodde i Illionois, 45 min från Chicago. De hade två små pojkar, ett och två år. Jag tittade igenom deras profil och de verkade vara en jättebra familj. Men som förra familjen tror jag inte jag skulle klara av två så små barn, speciellt pojkar. De brukar ju vara lite mer busiga än flickor.
Så jag var tvungen att säga nej till dom också... Men nu ångrar jag mig faktiskt lite, jag kunde faktiskt gett dom en chans och iallafall prata med dom över telefon. Pappan i familjen skrev faktiskt att jag kunde höra av mig om jag ångrar mig, så jag får se hur jag gör.

Nu ska jag chilla vidare med brorsan, vi bråkar om vilken kanal vi ska se på! Men jag vinner alltid ändå, mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test