ALVIN & THE CHIPMUNKS

God kväll!

 

Jag sitter och smaskar på mitt svenska godis som Lotta och Peter skickade hit innan jul. Det är snart slut, haha. Men jag ska äta upp allt idag och börja äta bättre imorgon. Denna veckan har det blivit för mycket av det goda! Usch, känner mig som en flodhäst just nu...

 

Idag har jag jobbat hela dagen igen. Det har gått bra, under förmiddagen tog jag och Mala en långpromenad. All snö är borta nu och det var strålande sol idag. Det kändes som en vårdag!

 

Vid 14.30 gick jag och Lucas på bio, vi såg Alvin & the Chipmunks 2. Den var riktigt jävla rolig! Det bästa med den filmen är att den funkar för både 4 åringar och vuxna. Jag såg flera vuxna som kom utan barn!

 

Annars har dagen rullat på, det är rätt skönt att den är över måste jag säga. Jag jobbar ju mycket under helgerna och inte alls mycket under veckorna, så nu ser jag fram emot lite ledighet då jag kan göra det jag är bäst på. Träffa vänner, träna och shoppa! ;)

 

Jag och min kära syster under en mysig frukost för ett par veckor sen. Saknar henne myyyycket, mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test