BAD GIRLS CLUB

Hej vänner!

 

Här sitter jag och myser med mina Swedish Fish. Egentligen är de inte så goda, men jag köper dom bara för att jag är svensk, SÅKLART! Man måste ju stödja sitt land. (Heter det stödja? Wtf, jag har varit i USA för länge...)

 

Nu, kära vänner, ska jag berätta om min dag. Jag steg upp kl. 07.30 för att pilla mig lite i röven. Sen jobbbade jag mellan 8 - 14, spännande eller hur?

Sen gick jag ut och köpte den sista julklappen, till mina värdföräldrar! WOHO, det var även då jag köpte mina beloved Swedish Fishes! Sen jobbade jag mellan 18 - 22 (jag jobbar fortfarande).

 

Spännande dag va? Haha! Fan vad oseriös jag är idag. Det märkte min syster och pappa när jag pratade med dom innan... Hehe.

Men seriöst, det har varit en mysig, lugn dag. Jag har gosat extra mycket med Mala, min lilla snutterumpa.

Kvällen ska spenderas framför teven, Juulia kunde inte träffas sen. Så jag ska titta på Bad Girls Club, fan vad underhållande det är! Vid 22 är det ett nytt avsnitt, då ska Portia slå ner Nathalie, BIG TIME.
Men Nathalie får skylla sig själv, hon snackade skit om Portias dotter. Ett big no no!




Nehej ni, nu orkar jag inte sitta vid datorn längre. PUSS!


Kommentarer
Postat av: sis

hahah tycker dom där jävla fiskarna är så patetisktroliga att jag nästan dör:P såååå kul att det står "swedish" på dem:P

2009-12-23 @ 09:57:10
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test