BILDER PÅ SARAH JESSICA PARKER

Här kommer lite bilder från gårdagen (när jag träffade SJP och Hugh Grant), några har jag tagit och några har Sarah tagit!




Under intervjun




Sarah Jessica's söta väska!



SJP och Sarah! Shit vad stolt Sarah är över denna bilden. Jag förstår henne! :)



Det är jag med den blonda kaluffsen och SJP med lockigt hår.




Autografen! :)



Jag har fortfarande inte hört från den där killen som tog bilden på mig och henne, så jag kommer säkert inte få den... Men jag är mer än nöjd över att överhuvudtaget ha träffat henne. Det är inte många som kan säga det!

 


Kommentarer
Postat av: malin

fyfan din jävel, sjp!?!?! fuck vad roligt!

och verkligen damn snygga skor i inlägget under. vart har du hittat dem? pimpat lite själv kanske som alla andra jävlar? haha

och som svar på din kommentar, sök bland kodmallarna och ta bort just den koden. det är ganska svårt att veta hur mycket som ska bort om man inte har koll på html-koder, men det är bara att testa sig fram :) bara att höra av dig ifall du behöver hjälp.

2009-12-17 @ 08:59:40
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: malin

såg nu att de var från bakers hehe

kom på att jag ville fråga dig en grej också, hur råkade du ramla in på dontshednotears? :)

2009-12-17 @ 09:01:51
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test