DIE, COW. DIE!!

Gooood morgon!

 

Jag sitter och kollar på Mina, jag & Irene just nu. Fy fan vad bäst den är! Speciellt när han ska döda kossan som lider, HAHA! :D

 

Idag har jag mensvärk så jag tror jag dör, men jag ska ut och köpa julklappar idag. Så är det bara. Jag orkar inte springa runt den 23:e (24:e blir det väl här) som jag alltid brukar göra tillsammans med alla andra sista minuten-människor.

 

Hihi, har ni sett min fina tomteklocka? Jag tyckte han passade in så bra nu när det närmar sig jul! :) Jag har också fixat så min statistik funkar igen, jag fattade ju att ni inte bara var 7 läsare per dag! Jag har också gjort lite små ändringar, kul med förändring!

Nej ni, nu ska jag göra iordning mig. Jag känner för att vara snygg idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test