THE INTREPID, AGAIN

Hej vänner!

 

Förmiddagen har spenderats med Lucas. Han ville hitta på någonting men det var för kallt ute så vi bestämde oss för att åka till Intrepid för andra gången. För er som inte vet vad the Intrepid är så är det ett stoooort skepp som användes under andra världskriget. Det är ett museum nu med massor av roliga saker man kan göra.

 

Jag och Lucas bestämde oss för att gå och se en 4D film (vet inte om det är samma sak som 3D?). Det var verkligen skitcoolt, stolarna rörde på sig och det kändes som att man åkte en bergochdalbana i rymden! Jag var orolig för att Lucas skulle tycka det var för läskigt eller att han skulle bli illamående. Men han skrattade hel tiden och försökte ta i grejerna som "kom mot oss". Haha, så söt!

Nu är jag ledig fram till 18, så jag ska bege mig ut snart för att fixa lite ärenden!

 


Lilla plutte-Intrepid! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test