GOTT NYTT ÅR!

Goood morgon!

 

Jag har jobbat mellan 8 - 10 och nu ska jag snart möta upp Sarah för en fika. Hon har spenderat julen i Sverige. Avundsjuk blir man ju! Men det ska bli kul att träffa henne, hon har varit saknad här på Manhattan!

 

Jag vet inte om jag hinner skriva så mycket mer idag, det blir fullt upp med fika, förberedelser inför ikväll, möte med min värdmamma, jobb och självkart fest!

 

Så jag får passa på att önska er ett gott nytt år, hoppas ni får en för jävla rolig kväll! :)

Många pussar och kramar, vi hörs nästa år!

Hannah, Malin och jag på nyår 08/09. Tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: sis

kan av någon anledning inte skicka sms till dej. Jag har inte hört ngt frpn mamma, ingen bebis alltså;) hehheh, Gott nytt år min älskade syster!



puss

2010-01-01 @ 01:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test