IT'S FRIDAY AND I'M IN LOVE!

Äntligen fredag!

 

Som jag har längtat efter helg. Ikväll blir det utgång för hela slanten (egentligen inte, jag får ju allt gratis..)! Vi ska till Roame som ligger på 19:e och Broadway. 2 min från mig, perfa!

 

Idag har jag hittills jobbat mellan 8 - 9. Vid 10 drog jag till gymmet och sprang på bandet i 30 minuter. Det var riktigt gött!

 

Vid 13.30 ska jag och L iväg på hans kompis födelsedagsfest. Det ska visst vara baseballtema, jag kanske ska slänga på mig min halloweenoutfit? Haha!

Men det kommer nog bli kul, det brukar det alltid bli med alla galna ungar höga på socker.

 

Nu måste jag göra iordning mig!

Hörs senare, puss!

 

Jag och Elin under en utgång för någon månad sen!


Kommentarer
Postat av: sis

what's up with the fat santa??!:P

2009-12-19 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test