IT'S GETTING CLOSER...

Hej.

 

Jag skrev ett inlägg innan och precis innan jag skulle publicera det dog internet. Annoying.

 

Jag har iallafall blivit sjuk under natten. Inte assjuk, men bara en såndär irriterande förkylning. Det är irriterande att ha ont i halsen. Det är irriterande att snyta sig varannan minut för att 5 min efter vara täppt i näsan. Det är irriterande att ha ont i huvudet. Ja ni fattar, det är irriterande.

Idag har jag jobbat mellan 8 - 14 och 18 - 20. Det gick prima skinka, Mala (ja, jag har kommit på att jag kan ju faktiskt skriva namnen, bara inte lägga ut bilder) och jag var på Barnes & Nobles under morgonen. Vi mös lite och läste böcker.
Sen har Sonja varit här i en timme för att jobba lite med Mala. Hon utvecklas så mycket hela tiden!

Imorgon ska jag jobba som jag gjorde idag. Sen under kvällen ska jag träffa Juulia, en tjej från Finland. Vi ska titta på film och beställa lite mat!

Snart är det jul mina vänner. Bara 3 dagar kvar nu! Jag vet att ni bara har 2, men här firar vi ju den 25:e. Men vi ska dock på middag hos den svinrika familjen som äger NYC största lägenhet den 24:e. Det ni!

 


Vår fina julgran!


Det var mycket snö i vår park igår. Det var pudersnö tyvärr, så jag och Lucas kunde inte bygga en snögubbe som vi hade tänkt. Vi ska give it a new shot imorgon!


Jan, min counsler, och några av tjejerna igår unde clustermötet!

Nu ska jag måla naglarna och titta på några avsnitt av True Blood. Jag har nu sett 3 avsnitt och är redan fast.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test