JAG SER DET SNÖAR!

Herregud, det snöar som fan här i NYC.

 

Helt sjukt, i förmiddags var jag ute och lekte med M, då var det till och med varmare än igår. Sen vid 15 när jag tittade ut så snöade det för fullt och under kvällen har det blivit typ snöstorm!

 

Idag har jag jobbat hela dagen. Zarah kom förbi vid 15 och stannade till 19 typ. Jag jobbade, men vi hade lite tid att prata iallafall, hon behövde egentligen bara en plats för att värma sig! :)
När jag slutade vid 20 gjorde jag iordning mig och vid 20.45 kom Zarah och Elin förbi. Vi väntade på Angelica som skulle ta en taxi från Queens, men hon ringde och sa att de var jätteförsenade för att alla jävla taxibilar har sommarhjul och det enda de gjorde var att glida runt... Så vi bestämde oss för att gå och käka utan Angelica för att det skulle bli alldeles för sent annars. Hahahaha, ni skulle sett oss (speciellt mig) påväg till restaurangen. Det var kanske 200 meter från mitt hem till restaurangen och det tog sin lilla tid kan jag säga. Alla hade högklackat och mina nya var SÅ JÄVLA hala att jag gled på varje steg. Haha, fy fan vad jag måste ha sett ut! Fuck bambi, jag har tronen som den värsta glidaren!

Vi käkade pizza och vid 11 skulle vi åka ända ner till 1:a gatan och 1:a Avenyn, alltså långt ner åt helvete och först gå till en bar där några andra skulle vara och sen vidare till en klubb. Jag hängde inte med, mina klackar var livsfarliga och jag kände inte för att vara ute i snöstormen en sekund till. Jag ska jobba rätt tidigt imorgon också, så det var nog lika bra att gå hem.

 

Det var sista gången jag träffade Zarah också, hon åker hem den 25:e. Himla tråkigt!

 

Nu ska jag titta på en film, sen sova.

GUTEN NACHT!

 


I förmiddags


Taget för några minuter sen. Lite skillnad, eller hur?
Usch, jag är fan inte mentalt beredd på snö än...............


Kommentarer
Postat av: Anonym

:( men vi får se till att träffas hemma i Sverige, sen då du kommer hem:)

2009-12-21 @ 03:12:55
URL: http://zarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test