JULKLAPP FRÅN SVERIGE

Hej!

 

Jag kom precis hem från Edwardo, my boyfriend. Ja, ni hörde rätt! Min lilla älsklingpälskling. <3<3<3<3<3<3<3<3<3

 

HAHA, skoja. Nej, men jag kom hem från han nyss. Han hade ett par vänner på besök från Mexico så vi lagade mat och drack goda drinkar. Det var verkligen skittrevligt! Fan vad skönt det är att umgås med killar ibland, de är mycket enklare att snacka med. Haha!
Jag åkte dit vid 20 och kom precis hem. Det har varit trevligt! Eller det kanske jag skrev? Haha, de killarna blandade starka drinkar ska ni veta.

Dagen har annars bestått av att träffa Juulia. Vi åkte till Macy's för att hitta en julklapp till hennes syster. Det var fan knökafullt där inne så vi pallade inte att vara där inne i mer än 5 minuter. Vi åkte sen vidare till några andra affärer, fikade på Starbucks och sen sa vi hejdå.
Jag ville köpa något fint på Abercrombie & Fitch, men när jag närmade mig såg jag den låååånga kön så jag vände direkt.

Vid 17.30 gick jag på ett Total body conditioning-pass på gymmet. Mina ben är fortfarande som spagghetti ska ni veta! :D Men det är skönt att känna att man har tränat ordentligt.

Och vet ni? Idag fick jag ett paket från Sverige!!! :D Det var från Lotta, Peter och Vera som hade skickat massa svenskt godis och svenska tidningar. Fatta att jag blev överlycklig! Inte bara för att jag äääälskar svenskt godis, men att någon där hemma tänker på mig. Jag blev tårögd, tack så hemskt mycket Lotta och Peter, ni är så himla gulliga!


Elle, Veckorevyn, Ahlgrens bilar, LÖSVIKTSGODIS, Zoo och Gott & Blandat. KAN DET BLI BÄTTRE?! :D



Just nu kollar jag på Waynes world, världens bästa film genom tiderna! Emelie, kommer du ihåg när vi var besatta av den när vi var mindre och man fortfarande använde VHS? :)

Fy fan vad rolig den är, skrattar hela tiden.

Puss på er och GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test