KOM NU LILLA ÄLSKLING!

Jag går runt på nålar hela tiden och väntar på att min svenska mobil ska plinga till.

 

Igår var nämligen det beräknade datumet då min moster Lotta skulle föda, men det hände ingenting. Så snart tycker jag faktiskt det är dags, helst idag! Det är ju inte så kul att ha sin födelsedag på julafton! :)

 

Men lillpojken är välkommen när han vill, han är SÅ efterlängtad! Det gör ont i hjärtat att veta att jag antagligen inte kommer se honom förrän jag kommer hem, och då kommer han vara nästan ett år. Men Lotta och Peter får skicka många, många bilder!

 

Så mamma och Emelie och alla där hemma, SMSA SÅ FORT NI HÖR NÅGOT! Bara för att jag befinner mig på andra sidan jorden så vill jag faktiskt veta när mina andra kusin är redo att komma ut till världen.


Nu ska jag träffa Juulia för lite shopping, självklart hänger den svenska mobilen med.
Puss!


En liten Plutte-Vera när hon var några veckor gammal. Snart kommer din lillebror! :)

 


Kommentarer
Postat av: sis

gulle-vera!<3 Hoppas verkligen inte hon får på julafton nu alltså;P visst, kommer han så kommer han, men det suger ju lite! Iaf kommande födelsedagar/julaftonar;)

2009-12-23 @ 23:33:35
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test