NEW MOON

God kväll!

 

Jag har precis kommit innanför dörren. Jag har nämligen varit på bio ikväll igen! Jag, Sarah och Christina gick på New Moon. Jag hade inte ett så stort behov av att se den, men Christina ville det och det är väl lika bra att se den eftersom alla tjatar om den.
Men jag tycker den var helt okej! Spännande ibland och Jacobs kropp var ju heeeelt sjuk! Hur gammal är killen? 16?

Men fan vad jag ogillar Bella. Hennes skådespeleri är inte trovärdigt nånstans och jag fattar inte hur de kunde välja henne som huvudroll. Det förstör halva filmen för mig.

Men det var en trevlig kväll med tjejerna!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag jobba ett par timmar under morgonen och kvällen och under dagen ska jag och Sarah till IKEA! Vi ska ta färjan över till Brooklyn och shoppa loss. Jag är mest sugen på julmust, mmmh.
Sen ska jag försöka få tag på en adventsljusstake också, det måste jag ha för att känna julkänslan!




Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Nej, jag är inte yr och så nu :) Men ja då blir man ju självklart förkyld istället ;P Mår du bättre?

2009-12-02 @ 10:10:17
URL: http://madebyemmie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller med dig om Bella, hon är kass!!! Haha :P

2009-12-02 @ 23:44:22
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test