ONSDAG 9/12

Mamma och Emelie landade kl 12.40 på New Air Airport.

 

Under tiden de gick genom tullen och tog tåget till Penn Station lagade jag en spenatlasagne (som blev asgod) för att lugna mina nerver. De hörde nämligen inte av sig förrän 2 timmar efter de landade, då trodde jag automatiskt att de hade kraschat eller nått.

 

Vid 15.30-16 åkte jag till deras hotell som låg på 55:e mellan 5:e och 6:e Avenyn. Det var så kul att se dom, lite konstigt också. Men allt var som vanligt och vi pratade en stund på hotellrummet.

Efter ett tag gick vi till Times Square som låg nära och bra. Där strosade vi runt en stund, tog lite kort och sådär.

 

Efter en stund blev vi hungriga, så vi började leta efter restauranger och hittade en italiensk bara 50 meter från deras hotell. Bistro tror jag den hette. De hade världens godaste hemgjorda pasta! Emelie och mamma var så himla trötta efter resan och hade jetlag, så jag åkte hem redan vid 19.30.

Emelie var nervös över vilken färg hon skulle bli i M&M affären på Times Square, haha.


Hon blev Light Blue...


och jag blev Peanut Butter Mix!


(Emelie har mer bilder, men den jäkla ungen glömde SJÄLVKLART kameran på toan på Landvetter, så nu vet vi inte om vi kommer få tillbaka den. Jättebra, verkligen. Det var hon som tog mest bilder...)


Kommentarer
Postat av: sis

faaaaaaaaaaaaaaan vilka fula bilder du tog på mig....:P

2009-12-14 @ 18:58:40
Postat av: Josefine

SKYLL DIG SJÄLV, du slarvade ju bort din egen kamera med 80% av bilderna! BAAAJSBARN :P

2009-12-14 @ 19:35:06
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test