SNÖ?

Jag har precis lagt M och L. De är så söta när de är trötta. De vill verkligen inte sova, men ibland nickar de till för att de är så trötta. Haha, gullungar!

Idag har jag jobbat från 11.30. Jag hade rast i två timmar under eftermiddagen och begav mig ut för första gången idag. Det var ju en miss kan jag säga! Fy fan vilket skitväder det är i NYC idag, snöblandat regn. Den värsta sorten av väder! Det märks, det var inte alls mycket folk ute på gatorna.
Jag sprang fram och tillbaka till affären. Det enda jag kom hem med var en apelsin och en burk med inlagda persikor. Haha, nödvändigt liksom!

Ikväll ska jag jobba, föräldrarna ska till en fest någonstans. Lite surt, men det är ju en ganska bra kväll att vara hemma. Det regnar fortfarande...

Hoppas det är bra väder när mamsi och systeryster kommer hit. Det är trots allt bara 3 DAGAR KVAR!!! WOOHOOOO :D

 

Nu ska jag göra mig en fruktsallad. Jag ska börja äta otroligt nyttigt ett tag, jag tror jag har gått upp ett par kilo sen jag kom hit. Och det känns verkligen. Svullo-Jossan! :/ Hårdträning nästa!

 

God natt mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: johanna

älskling jag saknar självklart dig ! Nu är vi båda en bit i från våra kära vänner och det är tungt. Men hur jvla kul komme de inte bli med en reunion !!! jag tänker på dig varje dag o underar hur du mår, men jag vet innerst inne att du är så himla stark och klarar dig alldeless utmärkt! fatta hur många som avundas dig , du är en sån sjukt bra förebild och vän. Vi brukar säga ibland "det här hade jossan tyckt om eller det här hade hon inte tyckt om" . hur länge du än är borta så har du alltid samma plats hos oss. pusssssss

2009-12-07 @ 16:07:31
Postat av: annatherese

vad fin du är! :D

2009-12-07 @ 21:00:43
URL: http://annatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test