SÖNDAG 13/12

Så var det sista dagen mamma och Emelie var här, dagarna gick alldeles för fort!

 

Under morgonen åt vi frukost på hotellet och begav oss sen till Victorias Secret, där köpte vi lite småkrafs.

 

Det regnade HELA DAGEN, så det var inget shoppingväder. Men självklart sköt vi upp allt till sista minut, så vi sprang runt på 5:e avenyn för att köpa det sista. Jag fick min julklapp av mamma, ett par jättebra löparbyxor från Nike. Tack Mamma! <3

 

Efter en stund blev vi trötta på skitvädret, så vi satte oss och fikade på Starbucks. Vid den tidpunkten var vi så trötta så att vi blev hur flummiga som helst och tog massa fula kort (som inte är till för att ses av andra, haha!).

 

Sen gick vi tillbaka till hotellet, hämtade deras väskor och begav oss till Penn Station där de skulle ta ett tåg till New Ark. Det blev ett gråtkalas och det var riktigt jobbigt att säga hejdå. Speciellt till Emelie eftersom vi inte kommer ses förrän oktober. Mamma kommer förhoppningsvis till våren/sommaren.

 

Jag måste ha sett jävligt löjlig ut, jag grät hela vägen till tunnelbanan, på tunnelbanan och vägen hem. Usch, jag saknar dom redan hur mycket som helst.

 

Men jag hade inte så mycket tid att vara ledsen, familjen skulle precis åka till Brooklyn för att fira Hanukka och frågade om jag ville följa med. Självklart ville jag det, så vi tog en taxi dit.

Det var jättetrevligt, mycket folk och god mat! Hanukka är ungefär som jul för oss.

 


Jag och Emelie på hotellet


Min vackra mamma!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test