TIMES FLIES BY WHEN YOUR HAVING FUN






V
et ni vad jag kom på idag?

 

Det är över SEX MÅNADER sen jag tog studenten. Är inte det helt jävla sjukt? Tiden har gått så sjukt fort, för fort. Tänk att det var sex månader sen jag träffade många i klassen. Usch, nu när man inte går på gymnasiet längre så saknar man de där håltimmarna som man bara satt och slappade och snackade. Även fast man kanske inte tyckte det var så jävla kul då, hehe. Då ville man bara hem!

Ni som fortfarande gå på gymnasiet, TA VARA PÅ TIDEN! De 3 åren går sjukt fort och de är de åren man kommer komma ihåg som the days of your life. Fan vilka minnen jag har, det skulle jag inte haft utan mina älsklingar, många som jag träffade just när jag började gymnasiet. Malin E, Johanna, Ellen, Emma, Malin A, Hannah, Julia, Amalia och Jonna. Vilka galna kvällar vi har haft! :)

 

Jag kom hem från clustermötet nyss. Vi var ca 30 au pairer hemma hos Jan. Det var jättetrevligt, vi åt god julmat och utbytte julklappar (man skulle ha med sig en present under 5 $). Jag fick ett set med bodylotion, tvål och badskum!
Det skulle egentligen sluta vid 18, men många tjejer satt kvar och pratade. Jag snackade med Olga och en tjej som jag inte har träffat förut, Phoebe från Nya Zeeland. Jättetrevlig!

Ikväll ska jag egentligen på bio med Edwardo, men jag orkar inte. Jag tror jag börjar bli sjuk, känner mig ganska hängig och har ont i huvudet.



Många av mina favoriter och jag på världens bästa dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

I only have 1/2 year left now.. Time flies! I'm concidering being an Au Pair next year though..

Would you recommend it?



Jenny (Jeg er egentlig norsk, men vet ikke hvor stødig du er i språket. Hehe :)

2009-12-21 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test