TODAY I'M WEARING THIS

Hej allihopa!

 

Jag kom precis hem efter en dag av shopping! Jag är helt ledig idag, så jag tog en sovmorgon till 10.30 (ja, det är sovmorgon för mig), käkade en god frukost och begav mig ut på stan vid 12.30.

 

Jag hittade ganska många fina saker! Jag kan visa allt sen, nu ska jag på ett Total Body Conditioning- pass. Jag älskar det passet, man känner hur fettet bränns. Haha!

 

Tänkte bara slänga in en dagens outfit för er som är intresserade:

 


Halsband från JC

Kjol från H&M

Stövletter från Scorett

 

Nej, träning var det. Vi hörs sen, puss!


Kommentarer
Postat av: annatherese

jag är totalt kär i den kjolen! :D

2010-01-06 @ 01:29:37
URL: http://annatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test