TOMORROW!

Heeeeej!

 

Jag är glad idag, otroligt glad. För nu är det inte många timmar kvar innan min kära mor och syster landar i New York (14 närmare sagt)! Shit vad skönt det ska bli att få umgås med mina älsklingar, vad jag har längtat efter det här!
Men mamma, som kanske inte är smartast i världen, har råkat stava Emelies efternamn fel på flygbiljetten. Vi är nu rädda att hon kanske inte får åka med eftersom namnet inte stämmer överens med passet.
FÖRHOPPNINGSVIS är de snälla och låter henne åka med. Om inte... så tar jag fan livet av mig. Usch, jag vill inte ens tänka på hur deprimerad jag kommer bli om de inte kommer.
Ni vet säkert känslan när man har sett fram emot något så länge och så blir det inte av. Tänk er då i min situation när jag inte har sett någon av min familj eller vänner på över två månader....


Men nu ska vi tänka positivt, självklart kommer de komma, eller hur? :)

Dagen har bestått av ett pass kl. 10.30 med Sarah på mitt gym. Vi körde ett Steppass med världens härligaste instruktör!

Sen gick vi hem, duschade och lunchade på Bravo. Riktigt god pizza! Sarah åkte hem vid 14.30 och jag gick till en affär och köpte lite julklappar. Nu under kvällen har jag jobbat mellan 17 - 22. Jag ska sova snart, jag vill vara pigg till imorgon och till hela denna vecka! Den kommer bli otroligt hektiskt, det är mycket Emelie och mamma vill se :)

 

Vi hörs när vi hörs, jag bloggar säkert imorgon innan de kommer. Men räkna inte med någon bloggning under veckan, jag kommer vara för upptagen med att umgås med min kära familj!

 

WOOOOHOOO! Puss från en glad Josefine!

 


Min älskade mamsi och jag på min student!


Jag och min andra halva på hennes 20-årsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test