TORSDAG 10/12

Dagen började med att Emelie och mamma kom ner till mig, de tog tunnelbanan till 23:e och 5 Avenyn. Där mötte jag upp dom och vi gick mot Union Square.

 

Vi gick förbi Sephora för att Emelie och mamma skulle köpa parfym till sig själva plus ett par vänner som hade beställt av dom.

Vi åt frukost på ett jättemysigt ställe som heter The grey dog eller något sånt. De har skitgod frukost. Jag åt yoghurt med deras egna müsli med färsk frukt!

 

Efter frukosten gick vi ner mot Soho för lite shopping. Det blåste så in i helvete den dagen, jag frös ihjäl i min lilla väst... Det blev inte så mycket shopping, vi tittade mest runt. Vi var inne i den stora maskeradaffären som jag och Angelica köpte våra halloweenkostymer i, den är så jäkla cool! Emelie var helt fascinerad, haha! Det är verkligen sjukt stort där inne. Självklart passade vi på att smygfota lite även fast man inte får, hehe...

Efter ett tag blev vi trötta och tog tunnelbanan tillbaka till hotellet. Där vilade vi en stund och gick sen på 5:e Avenyn och gick förbi Rockefeller Center innan vi tog tunnelbanan hem till mig för att äta middag med min värdfamilj. Vi hade en så himla mysig middag, S hade gjort jättefint vid middagsbordet och vi fick en god soppa med bröd och sallad och citronpaj till efterrätt!
Va hade det jättetrevligt, det var väldigt skönt att de kom överens och tyckte om varandra.
Mamma och Emelie åkte hem vid 22.30-tiden och jag stannade hemma.


Mamma och Emelie vid Union Square


 
Jag och Emelie under frukosten


Fina mamma!








Vid Rockefeller Center

 

Fredag, Lördag & Söndag skriver jag om sen, nu ska jag på ett Pilatespass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test