VIDEO FROM CENTRAL PARK

Hej!

 

Nu har jag precis lagt Mala och Lucas, de var så söta idag! Mala ville gosa extra länge innan läggdags. Fy fan vad jag älskar dom ungarna!

Jag har haft huvudvärk i ett par dagar nu som vägrar släppa, det är så jäkla irriterande. Jag hade ju problem med huvudvärk för någon månad sen, hoppas verkligen inte det kommer tillbaka nu, det pallar jag inte.
Jag ska lägga mig tidigt ikväll och hoppas på att den försvinner snart!

Just nu kollar jag på den nyaste avsnittet av One Tree Hill. Jag har missat ett par säsonger tror jag, och nu är jag säkert jättetrög, men vart fan tog Lucas och Peyton vägen? Sist jag såg var när Peyton var gravid och dom var aslyckliga. Så ni måste fatta att jag är lite förvirrad! :P

Hm. Aja. Nog om det! Imorgon ska jag jobba mellan 8 - 13.30 och 18 - 20. Däremellan ska jag ta ett pass på gymmet, köpa en hårtork, boka en tid för klippning + färgning och kanske shoppa lite. Jag måste ju utnyttja mitt 100 $ presentkort på Victoria's Secret! ;)

Många kramar till er mina söta läsare!


Förresten, har glömt att visa er ett klipp som jag filmade för typ en och en halv månad sen tillsammans med Angelica i Central Park. Det är några killar som har dansuppvisning. Haha, det är jag och Angelica som pratar i bakgrunden!


 




Imorgon får ni se lite mer klipp som jag har glömt att visa er, puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Tre månader redan det är inte dåligt :)

2009-12-29 @ 12:50:59
URL: http://madebyemmie.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle bara säga att lucas och peyton bestämmde sig för att flytta i från tree hill ;)

2009-12-29 @ 13:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test