ÄCKELEMELIE

Emelie är så jävla äcklig just nu, hon luktade precis på min socka som jag har haft i typ tre dagar... FRESH. Fast det kanske är jag som är äcklig om jag har haft samma sockor i tre dagar? Äh, jag får skylla på finanskrisen.

Så mina vänner, hur har eran helg varit?
Min har varit kul (i fredags) och inte fullt så kul (bakis & jobb) som ni vet från förra inlägget.
Igårkväll var jag hemma hos mamma och tittade på Melodifestivalen. Men jag missade fan det viktigaste, the dick som syntes på den där killen i rockbandet! Det stod ju i tidningarna och Malin tjatade om det på jobbet, men dumma jag hann zappa till någon annan meningslös kanal...

Idag har jag jobbat mellan 10 - 18. Jag tänkte bara på de 100% i o.b som jag fick hela dagen så gick det fint. 
Mamma kom och hämtade mig direkt efter jobbet och vi övningskörde runt Bymarken, i stan och körde sen hem mig till Mullsjö. Det gick sisådär med körningen idag, mamma har ju köpt ny bil så det var lite annorlunda att köra en ny bil istället för den gamla Mazdan!

Förresten, nu ska ni få se lite bilder från i fredags!







Genomskinlig blus från Vila
Hög jeanskjol med gulddetaljer är också från Vila
 

(Jag ursäktar för de två sista bilderna. Klockan var 03.30, mitt smink och hår såg för jävligt ut efter kvällens galenskaper och jag var mycket full)

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test