BEVIS PÅ ATT MIN KATT ÄR FET

God morgon!

Jag mår inte bra idag heller, täppt i näsan och ont i huvudet. Jag stannade hemma från skolan idag och sjukanmälde mig också från jobbet, det är bättre att bli helt frisk först!


Idag ska jag jobba lite med projektarbetet, bla. maila tillbaka Magnus och bestämma tid med honom, ringa runt och höra med folk om de vill köpa biljetter.


Haha, vet ni?

Jag och Emelie gosade med katterna innan och då kom vi på den briljanta idén att mäta Leo och Gibson runt magen och jämföra. Gibson är mycket mindre än Leo, men vi trodde faktiskt inte att han skulle vara så pass mindre!

Leo var 10 cm tjockare än Gibson runt halsen. Han hade 32 cm. Jag mätte mig, och guess what? Han var lika tjock runt halsen som jag!

Sen mätte vi runt magen och då mätte Leo 67 cm (!!). Ungefär lika mycket som mig. Gibson mätte typ 15 cm mindre än Leo.


Förstår ni nu att min katt är FET? Han är liksom lika tjock som mig!



Här har ni monstret! Han har dock växt sedan denna bilden togs...


Kommentarer
Postat av: sis

A damn proud mother!

2009-02-24 @ 12:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test