BILDER FRÅN I LÖRDAGS

Nyduschad. Känns inte det nästan alltid som en ny, fräsch start? Jag tycker det.
Men efter någon timme har man nya problem, and the dirt always come back.

Idag har jag gått i skolan mellan 09.20 till 12.00. Skönt med en sån kort dag eftersom jag är så otroligt skoltrött och trött i allmänhet. Jag fick tillbaka resultatet på mitt projektarbete i Engelska C idag. Jag blev inte alls nöjd för att jag har kämpat så otroligt mycket med det. Allt går fan åt helvete just nu.

Jag mötte upp Johanna på Friskis efter skolan och vi gymmade i en timme ungefär, 20 min på crosstrainern och lite styrka för armarna och magen. Jag körde ett riktigt hårt pass igår med mycket ben, armar, rygg, mage och kondition så jag var helt slut idag. Och då ska vi inte börja prata om träningsvärken... Mina ben viker sig ibland när jag går för att det gör så jävla ont. Usch, jag hatar träningsvärk.

Jag fick inte min kamera förrän idag, så nu kan jag äntligen visa er hur jag såg ut i lördags när jag åt ute med Johanna.







Skjorta från H&M
Nya jeans från Bik Bok
Skor från H&M
Örhängen från Gina Tricot

Jag testade mittbena för första gången i hela mitt liv. Jag tycker det blev ganska snyggt, eller hur? :)

Nu börjar Top Model!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test