CRAZY SUNDAY

Nu mina kära vänner är jag hemma från affären och ska berätta om min fabulösa gårdag.

Okej, det började väl kanske inte så bra. Jag jobbade mellan 10 - 17, den längsta dagen i hela mitt liv ungefär.
Efter jobbet åkte jag hem, lämnade av lite saker och åkte med Johannas mamma hem till henne.
Jag och Johanna gjorde iordning oss, slängde i oss lite vin och åkte med bussen till EllenPellen.
Där förfestade vi lite mer och gick till någon kille på Torpa för ännu lite mer förfest.
Riktigt trevligt folk där, speciellt en kille som heter Jesper!
Vid 23- tiden drog vi till Sliver, de hade nämligen restaurangfest där för hela Jkpg.
Sliver är så sjukt snyggt, helt klart den bästa baren i stan! Det blev några drinkar och lite mingel.
Vid halv två åkte jag hem med taxi eftersom det var skola dagen efter... Och det var fan inte lätt att komma upp imorse kan jag säga, även fast jag började 12.40.

Såhär såg jag ut igår kväll (crappy kvalitet, jag vet. Jag glömde kameran så det fick bli mobilen) :





 Linnet är från Gina Tricot
Jeansen är från Bik Bok (nya, snygga va?)
Och leendet är köpt på uglymotherfucker.com


Nu ska jag se på dokumentären om familjen med 1000 barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test