EN BRA DAG!

Shiiit vad trött jag är nu, funderar allvarligt på att gå och lägga mig en stund. Men det är lite kärringvarning på det, så jag låter nog bli.

Idag har trots tröttheten varit bra. Skolan gick relativt smärtfritt och under den 3 timmar långa håltimmen åkte jag och Johanna upp till a6 och gick förbi alla klädkedjor som sponsrar oss med kläder till modevisningen.
Vi pratade lite om hur mycket kläder vi ska ha, kontrakt, om vi får sätta upp planscher osv.

Det tog bara någon timme, så vi åkte tillbaka till skolan och började med planschen. På grund av Magnus-jävel är vi tvungna att designa planschen själva, vi kan ju ingenting om Photoshop. Men det blev bra ändå, jag är faktiskt riktigt nöjd.
Så innan måndag kommer ni se vår plansch på a6, i skolan och runt om i stan. Fan vad kul!

Ikväll ska jag och Emelie gymma, kommer bli grymt skönt att träna. Men jag måste ta det lugnt, förkylningen vägrar släppa!

Nu ska jag ringa alla butiker och be dom skicka deras logotyper, hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test