FRIDAY THE 13:TH

God morgon!

Jag la mig vid ett-tiden igår och vaknade av att Emelie gjorde frukost i köket vid 10. Men ändå är jag jättetrött? Jag har fan sovit 9 timmar. Konstigt det där.

Idag ska jag jobba mellan 17 - 20, sen åker jag direkt till Amalia  för att förfesta hemma hos henne! Hon fyllde 19 igår, så vi ska fira henne med en riktig utgång! Fast jag kommer nog vara rätt tråkig ikväll, det blir nog inte så mycket dricka eftersom jag ska upp kl. 8 imorgon... Men om jag känner mig rätt kommer det säkert inte bli så lite och jag kommer ännu en gång sitta där i kassan bakis och med självmordstankar...

Min syster sitter och spelar Prince of Persia nu, hon är fan helt crazy. Skriker och håller på. Hur kan man bli så involverad av ett tv-spel? Okej, jag kanske inte ska säga någonting med tanke på att jag nästan började lipa av glädje när jag såg mina nya skor, men hur kul kan det vara att spela en prins som springer runt i skogen och ska döda saker som ser ut som skuggor?



Jag kanske ska satsa på denna frisyren ikväll? Lite i början av Britney Spears karriär sådär.
(Det var Malins pennor som skapade denna underbara frisyr om det är någon som undrar)

Kommentarer
Postat av: sis

För det första lilla syster, jag springer INTE runt i skogen, jag springer på mycket annat bl a berg, men INTE skog! Och sen kallas skuggorna för "the corrupted" så det så!! mohahah

2009-02-13 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test