INSPIRATION

Okej, lite har jag allt gjort bort mig.

Jag mailade Magnus efter jag fått hans mail (läs inlägget nedanför) och skrev att detta var oacceptabelt och såg inte alls professionellt ut och allt vad det var.
Jag fick sen ett mail tillbaka för en stund sen där han skrev att den absolut inte var klar och att han ville ha feedback från oss. Jag skämdes faktiskt lite då, men ändå inte.
Vi kan ju inte komma över det faktum att planschen var hur ful som helst, men nu har ju jag och Johanna möjligheten att ändra på saker (allting) , så vi ska boka ett möte med honom i veckan där vi får vara med och berätta hur vi vill ha det.

Jag hoppas verkligen att detta kommer ordna sig, annars har vi två back up planer. Men planschen måste ända upp denna veckan eller i början av nästa, så vi har ju inte alls mycket tid på oss.

Jag hittade lite inspiration på nätet innan:







Jag gillar den första och andra mest. Jag och Johanna kom egentligen överens om att ha lite blommor som "växer" upp på ena sidan, sen en snygg, stor text där det ska står "Fashion Night" och all information på en sida. Färgerna ska vara mörklila, rosa och vit. Det kommer bli grymt!
Jag skickade de här planscherna till Magnus för att han ska få lite kunskap om vilken stil vi vill ha det i, INTE som den paint-inspirerade planschen han skickade...

Nu ska jag titta lite på teve, försökte sova innan men kunde inte pga min igentäppta näsa. Jag känner mig lite som en grottmänniska, hur kunde man klara sig utan nässpray förr i tiden?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test