HEY, GEEK!

Fy fan vad jag blir arg och ledsen på dig oftare än jag tycker om dig. Du är den mest lata, mest själviska och mest okänsliga människa jag någonsin träffat.
Allt jag begär är lite hjälp, men jag får alltid som svar att du är för trött, mår dåligt eller är påväg att bli sjuk. Är du bara lat eller är du hypokondriker? Eller en blandning kanske?


Jag ska snart göra iordning mig, jag ska nog till Jonna lite senare efter hon har ringt. Jag vill absolut inte vara kvar här, man kanske blir lika förslappad som du tillslut?

Vi hörs inatt eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: jag

ojdå, pratar du om dej själv? I mina ögon finns det en till i familjen som är exakt likadan...Men det du gör kanske inte spelar någon roll? Men men, om du vil ha det så chefen ska jag inte stoppa dej...

2009-02-09 @ 09:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test