I FEEL THE CHANGE

Nu har jag gjort det igen. En timme efter jag hade lagt mig igårkväll såg jag något konstigt vid garderoben och ropade på Emelie. Jag sa att det var något som rörde sig, men hon bara avfärdade mig och sa att det inte var något.
Men nu på morgonen kommer jag fortfarande inte ihåg om jag var vaken eller om jag drömde.
Det var ju sant, jag ropade på Emelie, men jag vet inte om jag verkligen ser någonting eller om jag drömmer. Jag har gjort det här typ 4 gånger och det börjar bli lite weird.

Idag ska jag jobba mellan 17 - 20, jag är ledig från skolan idag så jag ska åka in till stan lite tidigare och gymma några timmar. Det kommer bli riktigt skönt, jag behöver verkligen ett riktigt träningspass!

Igår fick jag reda på att begravningen är på fredag. Jag ska gå, det har jag bestämt mig för. Men det kommer inte bli lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test