I LOVE MY HAIR!

Jag och Emelie kom precis hem från stan. Är sjukt trött och måste ha något att äta innan jag dör. Gröt kanske?

Idag åkte vi in till skolan vid 9, gick i skolan till 12. Efter det lunchade jag och Johanna på Wayne´s innan vi gick för att ha ett möte med designläraren Magnus. Alltså, får jag börja med att säga HERREGUD?
Vi kom till honom vid 13, satte oss i hans kontor och meningen var att vi skulle designa planschen tillsammans så han vet hur vi vill ha den.
Vi förklarar exakt, han går in på google och söker på "växt", tar fram världens fulaste träliknande bladsak och sätter in den på planschen och säger "det här funkar eller?". Vi försöker säga så snällt som möjligt att det kanske inte var hur vi hade tänkt oss. Gång på gång tar han fram de fulaste bilderna jag sett och gång på gång försöker vi vara snälla.

Efter 45 min får vi nog och säger att vi kan fixa fram bilderna och skicka dom till honom så han får klistra in det och göra en bra plansch. Men vi kommer aldrig kontakta honom igen!

Under hela mötet (som kändes som en evighet) höll jag på att asgarva hela tiden, en gång kunde jag inte hålla mig. Så jävla pinsamt...
Det mötet var fan det värsta jag har varit med om, killen har ingen smak och ingen kunskap.

Efter mötet gick jag till Hår 2000 och slingade håret, det blev hur snyggt som helst! Nu är jag ingen dum blondin längre, utan lite smartare med en naturligare look.
Emelie klippte sig också, hon blev väldigt nice hon med.
Jag orkar inte ta kort idag, ni får se imorgon. :)

När jag och Emelie kom hem till Mullsjö åkte vi direkt till Mak, ett gym. Vi kollade in stället, det var helt okej. Så nu ska hela familjen börja träna där! Det bästa är att jag får betala endast 500 kr för ett år! Är inte det helt sjukt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test