I´M SO FIT!

Okej, kanske inte riktigt än. Men jag är på god väg!
Jag och Emelie gymmade på det nya stället i Mullsjö idag. Över mina förväntningar kan jag säga, trevliga människor, helt okej utrustning och lagom mycket folk. Jag gillar´t!
Vi körde lite av varje idag och testade många maskiner.

Jag började känna av min förkylning framåt slutet, men dum som jag är körde jag på ändå. Hoppas bara jag inte mår sämre imorgon.

Jag ska snart sova, är riktigt trött.
Men först ska jag berätta en sak för er som jag glömde säga igår!
Jag och Emelie satt och fikade på George´s efter färgningen. Emelie fick syn på en kille som stod på andra sidan gatan och såg lite misstänksam ut sådär. Hon glodde så jag var också tvungen att glo och efter några ögonblick började han gå sakta mot Juneporten medan en man kom gåendes bredvid honom. När han gick förbi langade killen snabbt pengar till mannen och mannen gav honom en systemetpåse. Man såg klart och tydligt att det inte var något tungt där i som alkohol tex. Så det måste ha varit knark eftersom de var så diskreta!

Fan, jag tycker jag är skithäftig nu efter att ha sett en knarklangning for real!



Jag kommer inte ihåg någonting den här kvällen i Bulgarien. Var det knark? Eller var det Mr. Poppers som kom ut och lekte igen?

Kommentarer
Postat av: Ida

haha på Dalvik har vi sett en man som hällt vitt pulver från ett papper som såg ut som en strut ner i en påse till en ganska ung tjej, sjukt:P

2009-03-06 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test