I`M STILL HERE BABE

Hej och förlåt för att jag har varit så lam att blogga de senaste dagarna, men helgen har verkligen varit fullspäckad!

Nu ska ni få en liten helgresumé tycker jag, det är ni värda.


I fredags jobbade jag på kvällen mellan 17 - 20, sen kom mamma och hämtade mig och vi lagade risotto, snackade skit och tittade på film. Jag sov för övrigt på världens mest obekväma säng, så när Jonte gick upp vid 7 kröp jag ner i hans säng. I got a little piece of heaven.

På lördagen jobbade jag mellan 10 - 18. Det var så jävla mycket folk att jag trodde jag skulle lägga mig ner och dö, mitt humör var inte på topp den dagen.
Efter jobbet åkte jag hem, åt hembakad pizza med Emelie och mamma, gjorde iordning mig och åkte till Åtta glas för att möta upp Johanna. Vi åt där, eller hon åt pasta och jag åt dessert. Panacotta med hallonsås, det räcker med att jag skriver det så rinner det väl lite dreggel nerför era mungipor. Fy fan vad gott det var.
Vi hade det jättemysigt och hade mycket att ta igen, jag har ju inte sett ungen på en vecka eftersom hon har varit i Sthlm!
 
Efter middagen åkte vi hem till mig och tittade på Den gröna milen. Fin film det där.

Igår blev det lite oväntat fest (på en söndag?) med Johanna och Ellen. Men det berättar jag i nästa inlägg, nu ska jag åka och handla med Emelie och Pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test