JAG ÄLSKAR MINA SKOR!!

Oh vad lycklig jag är just nu! :D

Det knackade på en postkille innan och lämnade över ett paket till mig, det var sakerna från asos.com.
Jag blev överlycklig och slet upp paketet. Och där låg dom. Mina fina, perfekta skor.

Såklart ska jag visa dom för er, här kommer några bilder:





Är dom inte perfekta?! Jag älskar verkligen dom, dessa ska bäras på studenten! Vi får se hur mina fötter mår efter att ha gått runt med ett par 13,5 cm klackar en hel dag...

Nog pratat om dessa fabulösa skor.
Idag åkte jag in till stan vid halv ett och lunchade med Malin, Ellen och Emma! Det var jättetrevligt, vi hade som vanligt massor att prata om och det var kul att träffa mina tjejer igen.
Jag och Malin tog 14.30 bussen hem och sedan dess har jag bara testat skorna ihop med klänningen (som för övrigt är skitsnyggt!) och tjatat med Emelie.

Nu ska jag plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test